Madrid

Madrid
ana cristina

Wednesday, July 21, 2010

Lisbon - Portugal

Lisboa esta linda e acolhedora - acho que todos os brasileiros deviam vir conhecer Portugal. Eles falam a mesma lingua que nos, eles sao hospitaleiros como nos, a comida e os quitutes sao deliciosos e eles adoram os brasileiros.

Eu hoje estou em Porto que estou amando - mais por onde eu passei tive a mesma impressao Portugal e rico de historia e tradicao.

My favorite place in Lisbon - the Carmo Convent - the church that was destroyed in the earthquake of 1755 and never rebuilt. Its a peacefull place.

O lindissimo Convento do Carmo.

I really recommend to everyone to visit Portugal. It is a country with a full of surprises.



 View from our Hotel in Chiado.
A Catedral e o Tejo, visto do terraco do nosso hotel.


 Saint George Castle - the castle dates from medieval times, it was also the residence of Portuguese kings until the 16th century.




Rua Augusta a noite. - com o arco da rua e a praca do Comercio ao fundo.



Se Cathedral the oldest church in the city. The construction began in 1147.

A famosa foto do bondinho passando pela Catedral da Se - todo mundo tira esta foto.


A linda Praca do Comercio.

The Square of Commerce, to indicate its new role in the economy of Lisbon.

No comments:

Post a Comment